Понад 33 млн грн заборгували абоненти комунального підприємства «Теплоенергопостач» Ірпеня за споживання тепла у своїх оселях. За ці гроші можна було б обігрівати місто ще один рік.
Василь Пікулик, заступник директора КПП «Теплоенергопостач»:
«Усіх, хто не платить, попереджуємо регулярно, і це робота кожного з працівників нашого абонентського відділу – по телефону, розносять (попередження) по поштових скриньках; до особливо великих порушників, що довго не сплачують, у квартири ходять, індивідуально зустрічаються».
Це – абонентський відділ «Теплоенергопостачу». Працівники кажуть – спілкування з боржниками – робота не з легких. Адже, окрім інформації щодо сплати коштів, треба запастися неабияким терпінням.
Василь Пікулик:
«Якщо б ви знали, що їм доводиться за робочий день вислухати від цих людей! Злість свою викидають на кого? На них! Претензії, ніби це вони ці тарифи, ці ціни встановлюють і вони вимагають для себе ці гроші».
Кожному, хто потрапив у фінансову скруту, тут пропонують укласти угоду на реструктуризацію боргу і сплачувати його частинами. Найчастіше відгукуються на пропозицію ті, хто планує отримати субсидію, адже з боргами її не дають.
Тамара Лузан, фахівець із обслуговування населення КПП «Теплоенергопостач»:
«Людина уклала угоду. Борг був загальний 30 тисяч, і в листопаді, щоб отримати субсидію, він (боржник) заплатив 23 тисячі, хоча за угодою йому треба було два роки платити 312 гривень, плюс за місяць».
Останній крок, який вимушені застосовувати до системних неплатників за спожите тепло – подавати до суду.
Анна Варченко, головний юрисконсульт КПП «Теплоенергопостач»:
«Ті, що ми подали в тому році – це більше 100 заяв. У цьому році на початку лютого підготували 30 заяв і ось 36 також підготовлені – будемо подавати до суду».
І хоча кількість судових позовів щоразу збільшується, «Теплоенергопостач» просить споживачів не доводити ситуацію до таких заходів. Адже в результаті абоненту доведеться сплатити не лише борг, але ще й судові витрати.